Wijzigen persoonlijke gegevens met de ClubApp

Met de ClubApp is het mogelijk om persoonlijk gegevens te bekijken en te wijzigen. Onderstaande tekst beschrijft hoe dat kan.

Via de optie Meer die rechts onderin de navigatiebalk getoond wordt, kom je op de algemene profielpagina waar je instellingen kan aanpassen inzake push-berichten, KNLTB berichten en het plaatsen van reserveringen in je agenda. Je kan ook naar de TennisDirect webshop en je vindt privacy informatie over de ClubApp. Kijk hier even rustig naar. Niets moet, veel kan.

En je kan hier een nieuwe pasfoto aanbieden – zie voor instructies verderop op deze pagina.

Rechts bovenin staan drie lijntjes met een rondje door ieder lijntje. Raak dit aan en je komt op je persoonlijke profielpagina. 

Hierop instellingen met een aan/uit knop voor zichtbaarheid van je gegevens voor andere spelers binnen de club. Hier kan je ook je wachtwoord voor de ClubApp wijzigen. Ook hier kan je nieuwe pasfoto aanbieden – zie de instructies verderop op deze pagina.

Rechts bovenin staat ‘Bewerk’.  Raak dit aan en je komt op een volgende pagina waar je dan de volgende wijzigingen kan doorvoeren:

 

 

 

Pasfoto. Let op de aanwijzingen waar een pasfoto aan moet voldoen. Deze foto wordt zowel gebruikt op je spelerspas als in ClubApp. Na upload van een andere foto komt deze in een wachtrij en moet eerst goedgekeurd worden door de administrateur voordat deze zichtbaar wordt. Dat gaat over het algemene enige tijd duren. Denk aan dagen, soms 1 a 2 weken. Overigens kan het wijzigen van en pasfoto ook op de algemene profielpagina en op de ‘Meer …’-pagina.

Telefoonnummer. Als je een mobiele nummer hebt en deze is nog niet bekend in onze administratie voeg deze dan toe. Ook als deze wijzigt is dat belangrijke informatie voor ons. Dit nummer wordt o.a. gebruikt bij incasseren van betalingen in het geval de mail met het betalingsverzoek niet geopend wordt. Dan volgt een herinnering via SMS. En natuurlijk is het handig als anderen je kunnen vinden om een afspraak te maken  – als je er voor kiest om je nummer te tonen aan de tennissers van ons park.

E-mailadres. Zorg ervoor dat wij het e-mailadres hebben waarop je bereikbaar bent. Je krijgt berichten van het park als er iets (belangrijks) te melden valt, mail vanuit de ClubApp om reserveringen mee te bevestigen, en je mailadres wordt gebruikt bij het factureren.

Voor het doorgeven van adreswijzigingen, abonnementswijzigingen, opzeggingen en aanmelden nieuwe leden zal binnenkort een elektronische formulier op onze website (onder lidmaatschap) verschijnen. Nog heel even geduld, wordt aan gewerkt.